dimecres, 9 de gener del 2008

2008: un gran repte per endavant

Primer que tot, molt bon any a tots !!!

Tots els qui llegiu aquestes línies és perquè d’alguna manera, esteu aprop del nostre club, i per tant, sou persones a qui desitjo el millor. A tots vosaltres: junta, tècnics, jugadors, socis, afeccionats i entitats, espero que aquest 2008 sigui una bona autopista cap a cada una de les vostres metes i per damunt de tot, que el poguem gaudir en bona part, junts.

Pel que fa al Ràcing, aquest nou any representa una gran oportunitat d’assolir importants fites en les tres dimensions que marquen la gestió del club: a nivell esportiu, estic convençut en la màxima entrega per poder assolir l’ascens, si és així, crec que està al nostre abast assolir aquesta fita històrica, a nivell social, seguir ampliant el número de socis i entitats colaboradores i la difusió del club i la promoció del poble i la zona, i a nivell econòmic, consolidar un pressupost que ens permeti seguir treballant com un club seriós i competitiu.

El meu balanç personal pel que fa al 2007 és d’excel.lent. Darrere aquesta valoració hi han moltíssimes coses: les persones, els moments, les sensacions, les ilusions, els resultats, i sobretot, excel.lent és l’adjectiu que li poso al record d’aquesta aventura que vam començar a meitats de l’Agost del 2006. Des d’aquell primer moment, des d’aquella primera conversa, fins a dia d’avui, han passat ja més de 500 dies, afortunadament és un camí compartit des de l’inici per la majoria, i aquest possiblement, és el secret del nostre èxit: la qualitat humana del grup.

Al nou any, li demano que entre tots seguim fent fort aquest esperit, seguim mimant el principal actiu del club i del grup, “la pinya”. Fer-ho està a les nostres mans, si ho aconseguim, no tinc cap dubte d’assolir fites que semblaven inimaginables.

Una forta abraçada a tots i sosbretot, que tingueu un gran any en tots els àmbits!

Salut,


Maurici Segú
President Ràcing Rocafort C.F.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord amb tu presi!!!Aquest 2008 ha de ser un gran any!!!
I ja pensant en dissabte...us vui a tope e!!!Espavileu-vos perque la setmana que vé segurament ja pujare a començar a córrer!!!
Molts ànims a tots!!!

Forza Ràcing!!!

Anònim ha dit...

Dons si...jo també crec k el 2007 va ser execel·lent, i k de cara akest 2008...penso k ho podrà ser molt més!

Estic orgullos de formar part d'akest projecte, i convençut de k si volem podem aconseguir el k ens plantegem!

Molt bon any a tots!

I dissabte a guanyar!

Anònim ha dit...

m'alegro que el cojo poc a poc deixi de ser cojo, es el millor fitxatge que podem fer.

soc el teu admirador secret cojo!! jaja

Anònim ha dit...

Rovira m'alegro molt de la teva recuperació, anónimo o Pep sóc el teu admirador!!!!
Fora conyes, estic molt content de com ha anat tot el 2007, la veritat que mai m'hagues imaginat que a Rocafort s'hagues format un equip tant ben parit i amb aquest grup humà.
Aixó em fa recapacitar i pensar que és un premi per un poble de dos-cents i escaig habitants tenir un equip de futbol a territorial, sens dubte que el dos mil set ha sigut bó, però perque al dos mil vuit sigui tant o més bó que aquest no hem d'oblidar mai qui sóm i d'on venim, estar orgullosos de formar part d'aquest grup i saber que ja és una victoria poder disputar partits a les forques amb els colors del Racing Rocafort, si no oblidem aixó tot lo demés "vindra rodat"
PD. recordem que lo important no és arribar, sino mantenir-se, entre tots hem d'aconseguir aixó.

Anònim ha dit...

segur que no adivineu qui soc jo jeje

que cabrons que sou! jajajajaj

Anònim ha dit...

Soc el mes petit del grup! Pero soc el primer, que cuan va arribar aquet club, el meu objectiu era fer o aconseguir una fita historica.Que un equip que en el seu primer any quasi puji a segona regional a mi en va crida la atensio! No sabia com ho habian fet? Creia que era una raxa!
Pero al formar part d'aquet grup, em vaix adonar que som una petita familia!

Familia demostrem a la gent que el 2008 sera el nostre any!

PD: Anims Rovi! Tespero!

Anònim ha dit...

ei gent! nomes volia dir k avui no vindre a l'entreno ni dema al partit pq aket cap d stmana em kedo a tgn ja que avui a les 8 he d'anar al metge k m'operara per acordar un dia... Ames tinc 3 examens finals la setmana k ve aixi k em nira b per estudiar. Res, k sapigueu k ni k tingui el cap ocupat a teories economiques, el cor estara a les forques am vosaltres jeje. Fins aviat i a guanyar!