Ja s'acosta el començament de la nova temporada 2009-2010. El Ràcing Rocafort C.F. debutara l'11 d'octubre al seu camp, Les Forques, protagonitzant el primer derbi del campionat jugant contra el Sarral E.C. Per això encara queda una mica.
De moment, l'equip dirigit per Josep Mª Calavera i Salva Torres, tots dos ja homes de la casa, té la presentació oficial davant l'afició aquest diumenge contra El Morell. Més enllà d'això, el Ràcing també ha de presentar les seves credencials i qualitats de cara a aquesta nova temporada, la qual s'afronta amb una màxima il·lusió i unió, factors importantíssims en un equip que s'ha renovat de dalt a baix.
Molts ànims a tots, això acaba de començar!!!
dimarts, 29 de setembre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
4 comentaris:
Molta sort a tots vosaltres i al Ràcing per aquesta temporada!!!
Moltes gràcies Pep!!!Ja saps que les teves "rajades" sempre seran ben rebudes!!!jajaja Ja hi comença a haver caliu per aqui!!!
Doncs jo tb rajaré de tant en tant si em permeteu xD Molta sort, a hores d'ara ja heu jugat contra el sarral, xo molta sort, i si no es guanya no passa res q axo es molt llarg! a tope
Publica un comentari a l'entrada